
Aurora Granaasen (28) ny CRM- og innsiktsansvarlig
Aurora vil være en spydspiss og rollemodell for innsiktsdrevne kampanjer, relasjonsmarkedsføring og kommunikasjon innen toppfotballen. Aurora begynte i Norsk Toppfotball nå i juni og her kan du bli mer kjent med henne.
Det var stor interesse rundt NTFs utlyste stilling som CRM- og innsiktsansvarlig og mange gode kandidater ønsket denne stillingen.
- Det er alltid hyggelig å ha så mange gode søkere å velge mellom og vi er veldig fornøyde med å ha Aurora med på laget og ser frem til at hun kommer godt i gang, sier medie-, IT-sjef og digitaliseringsansvarlig i NTF Thomas Torjusen.
Norsk Toppfotball (NTF) har felles CRM-system for alle våre 32 medlemsklubber og vår egen organisasjon - NTF samt Eliteserien og OBOS-ligaen. Systemet som benyttes er Lime CRM.
Aurora skal bidra til styrking av ligaens og toppklubbenes kompetanse innen CRM og innsikt. Hun vil også bistå toppklubbene med å forstå bedre hvem kundene deres er, hva de ønsker og kommunisere relevant innhold.
- Jeg gleder meg veldig til å være med på den digitale utviklingen i fotballen. Det har vært spennende å følge med på alt som har blitt gjort til nå og jeg ser frem til å styrke arbeidet videre. Aller mest gleder jeg meg til å jobbe med klubbene, og sammen finne de gode løsningene og skape engasjement blant gamle og nye fotballfans, sier Aurora Granaasen
Se kontaktdata for Aurora og andre ansatte i NTF her.