Support

Her finner dere oversikt over hvor dere får support ved ulike henvendelser på medieplattformen. Support foregår på mail, epost eller tlf

Supporthenvendelser medieplattformen

Her i Tjenestekatalogen vil du finne beskrivelse av alle funksjoner og muligheter på medieplattformen. Vi utvikler og forbedrer denne løpende. 

Er du ny på medieplattformen så er det fint om du først får en gjennomgang av de andre i klubben din slik at de kan vise deg hvordan de har jobbet og hva de har tenkt med strukturen de har lagt opp.  Det finnes også en egen Teamsgruppe for medieplattformen - de finner du her. Har du ikke tilgang der så send en mail til [email protected] for tilgang.

Alt som har med nettsidene å gjøre:

Seeds er selskapet som har satt opp løsningen for oss og de har support alle arbeidsdager fra 0800 til 1700. Skjer det noe i helgene eller på helligdager - se info under punktene nednefor vedrørende support fra Enonic. 

OBS: Opplever du at nettsiden er nede så er det Enonic som drifter serveren som alle nettsidene kjøres på. De har 24/7 vakt og overvåker serverene kontinuerlig. 
Kontakt Enonic på [email protected] så bistår de (også i helgene) med feilretting.

Alt som har med Qbrick (videotjenesten) å gjøre:

 

Annonse: